Coaching

Coachingul este cea mai buna metoda de schimbare a comportamentelor vechi si a cutumelor de durata care de multe ori nu-si gasesc justificarea in relatia cu actorii din mediul de business. Rolul coach-ului este acela de a oferi feedback si de a reaminti constant liderului – participant la program care ii este obiectivul, dar si de a-l indruma, pas cu pas, pana cand acesta capata comportamentul de care un lider are nevoie pentru a se dezvolta.

Cui ne adresam?

Directorilor generali

care vor sa aiba in echipa oameni care colaboreaza eficient si care vor sa aiba o mai mare influenta in a determina managerii si angajatii sa rezolve problemele de business într-un ritm mai rapid.

Managerilor din multinationale

care isi doresc sa ia deciziile de cariera potrivite, care vor sa devina lideri buni, respectati si admirati in cadrul echipei si a colegilor si care vor sa schimbe comportamentele negative care ar putea conduce la o stagnare in cariera.

Directorilor de resurse umane

care vor sa ajute angajatii valorosi din companie sa se dezvolte pentru a le oferi roluri mai complexe, sa dezvolte abilitati de leadership in randul angajatilor din companie si sa initieze în organizatie o cultura a coachingului, in care managerii isi sprijina angajatii sa faca performanta.

  • Eduard a creat programe de dezvoltare a afacerii si a sprijinit atat manageri de vanzari cat si parteneri de afaceri pentru o implementare de succes. Ca un arhitect al succesului echipei de vanzari, contributia sa a fost recunoscuta la nivel international, in Heineken, ca Buna Practica de Leadership. Il recomand pe Eduard ca un Leadership Coach ce poate sprijini realizarea potentialului liderilor si organizatiilor.  

    Jan Derck van KarnebeekRegional President CEE Heineken

“De la tine trebuie sa porneasca schimbarea pe care o vrei in compania ta!”

Continutul programului

  • Definire obiectiv si rezultate dorite.
  • Obtinere feedback (sub protectia confidentialitatii) de la echipa si alti colegi daca va fi cazul.
  • Analiza feedback pentru a obtine un diagnostic autentic, real.
  • Stabilim comportamentele pe care managerul – client vrea sa le schimbe sau consolideze.
  • Pas cu pas, se urmareste evolutia dezvoltarii.
  • Procesul are trei parti si include: explorare, intrebari si provocare pentru a atinge schimbarea dorita.

Cum se desfasoara

Clienti persoane fizice
Sedinte individuale cu persoana care necesita coaching.

Clienti corporate
Sedinte individuale cu persoana care participa la coaching, managerul acesteia, seful departamentului de resurse umane si cu colegii participantului, in vederea obtinerii de feedback.

Program:

Luna 1
Sesiuni de coaching cuprinse intre una si doua ore pe saptamana

Lunile 2- 6
Sesiuni de coaching cuprinse intre una si doua ore, o data la 3 – 4 saptamani

Mai ai nevoie de informatii suplimentare legate de programul nostru de coaching?

 

Trimite-ne intrebarile tale si datele de contact. Iti vom raspunde in maxim 24 de ore lucratoare.

Google+
Contact Us

We're not around right now. But you can send us an email and we'll get back to you, asap.

Not readable? Change text. captcha txt