Consultanta  

Intrebarile provocatoare si facilitarea sunt punctele noastre forte.

Va puteti inchipui o organizatie care evolueaza fara?

  • un obiectiv care sa focalizeze resursele
  • o echipa de lideri motivati si aliniati pe acelasi obiectiv
  • echipe si departamente care sa colaboreze intre ele

  • o motivatie financiara a angajatilor aliniata cu obiectivul companiei
  • energia si increderea angajatilor ca munca lor conteaza si este apreciata
  • cunoasterea performantei de catre fiecare departament

Beneficiile companiei

Directie clara pentru companie

spre care fiecare angajat isi poate focaliza efortul si contributia.

Cresterea implicarii

echipei de leadership si a managerilor de linie, prin prisma contributiei la realizarea acestui obiectiv.

Cresterea increderii

angajatilor in echipa de leadership, cat si in realizarea obiectivului companiei.

  • Eduard a creat programe de dezvoltare a afacerii si a sprijinit atat manageri de vanzari cat si parteneri de afaceri pentru o implementare de succes. Ca un arhitect al succesului echipei de vanzari, contributia sa a fost recunoscuta la nivel international, in Heineken, ca Buna Practica de Leadership. Il recomand pe Eduard ca un Leadership Coach ce poate sprijini realizarea potentialului liderilor si organizatiilor.  

    Jan Derck van KarnebeekRegional President CEE Heineken

“Individual sunteti o picatura, impreuna sunteti un ocean.”

Cum se desfasoara programul

Echipa de leadership a companiei-client este ajutata de Acceder prin elaborarea unui plan anual de comunicare, pentru a se asigura ca toti angajatii sunt informati, accepta si contribuie la realizarea obiectivului organizatiei.

Etapa de cercetare

  • Realizarea unui sondaj privind devotamentul profesional al angajatilor din organizatie
  • Analiza rezultatelor sondajului si stabilirea unor tinte noi pentru urmatoarele 12 luni
  • Comunicarea rezultatelor cercetarii si crearea planurilor de actiune pentru cresterea nivelului de devotament profesional al angajatilor

Definirea si comunicarea obiectivului organizational

  • Definirea obiectivului companiei
  • Formularea obiectivului companiei in cuvinte simple, usor de retinut de catre toti angajatii
  • Comunicarea obiectivului companiei catre toti angajatii
  • Adaptarea obiectivului organizatiei in asa fel incat sa devina relevant pentru fiecare departament si pentru fiecare membru al echipei

Stabilirea indicatorilor de performanta si a beneficiilor pentru angajati

  • Alinierea proceselor de management al performantei si de stabilire a beneficiilor pentru angajati pentru a sprijini realizarea obiectivului companiei
  • Stabilirea indicatorilor de performanta pentru echipa de management si pentru angajatii din primul nivel de sub management
  • Recompensarea angajatilor, a managerilor si a liderilor din companie în functie de rezultatele obtinute

Sesiuni de Follow-up si de comunicare a rezultatelor

  • Comunicarea lunara a progresului in materie de indicatori de performanta, intr-o maniera transparenta si relevanta pentru toti angajatii
  • Realizarea unui nou sondaj privind nivelul de devotament profesional al angajatilor
  • Analiza rezultatelor sondajului prin prisma tintei stabilite initial
  • Comunicarea rezultatelor sondajului si crearea de noi planuri de actiune pentru cresterea nivelului de devotament profesional in companie

Mai ai nevoie de informatii suplimentare legate de programul nostru de consultanta?

 

Trimite-ne intrebarile tale si datele de contact, iar consultantii nostri iti vor raspunde in maxim 24 de ore lucratoare.

 
Google+
Contact Us

We're not around right now. But you can send us an email and we'll get back to you, asap.

Not readable? Change text. captcha txt