NOD devine partener de construcție Via Transilvanica

Network One Distribution, cel mai mare distribuitor de tehnologie din România, susține Tășuleasa Social în dezvoltarea proiectului Via Transilvanica, traseul turistic ce a magnetizat interesul a zeci de mii de călători. Parteneriatul implică sprijin în dezvoltarea proiectului, precum și acțiuni de voluntariat și promovare a proiectului în cadrul ecosistemului NOD. Totodată, membrii echipei NOD se vor implica direct și vor parcurge, în următoarele luni, diverse segmente ale traseului de 1.400 de km, urmând ca întreg traseul să fie parcurs în totalitate până la finalul anului viitor.

Pentru NOD, viziunea Tășuleasa Social de a uni, printr-un singur traseu, peste 400 de comunități din 10 județe rezonează cu misiunea companiei, precum și cu seria de evenimente naționale „Tehnologia unește România”.

Ne bucurăm tare mult că avem alături tot mai multe companii care au în structura lor gândirea strategică și planificarea pe termen lung. Echipa NOD crede că ‘viitorul aparține celor care îl văd venind’, iar noi suntem pregătiți să ducem proiectul Via Transilvanica la nivelul următor. Iar pentru a realiza acest lucru avem nevoie de tot mai mulți parteneri cu viziune comună, care să se implice efectiv în construcția #DrumuluiCareUnește„, afirmă Alin Ușeriu, fondatorul Tășuleasa Social.

Via Transilvanica a devenit cel mai viral proiect turistic din România, fiind inclus de presa internațională în top 100 destinații recomandate în 2024. Mii de călători au parcurs în acest an traseul de 1.400 de km care începe la Mănăstirea Putna, străbate 10 județe, peste 400 de comunități și 12 situri incluse în Patrimoniul Mondial UNESCO și se termină la Drobeta-Turnu Severin. Finalizat și lansat în 2022, proiectul Via Transilvanica necesită întreținere constantă, semnalizare și noi facilități, acțiuni pe care Tășuleasa Social le poate întreprinde doar cu susținerea partenerilor.

Acesta este și motivul care a determinat implicarea NOD în susținerea Via Transilvanica. Andrei Militaru, CEO Network One Distribution afirmă că”de la început, Drumul care unește a fost un proiect național de care toată România avea nevoie. Cu viziune, pasiune și multă muncă voluntară, Via Transilvanica a prins contur și a devenit simbolul unei infrastructuri ce unește oameni și comunități, aduce laolaltă români în propria lor țară. Am crezut întotdeauna în România și în potențialul ei de dezvoltare, în special datorită oamenilor, cu suportul tehnologiei. Devenind parteneri în construcția Via Transilvanica, ne bucurăm să ne aducem contribuția la dezvoltarea durabilă și sănătoasă a comunităților locale.

De peste 20 de ani, NOD construiește un ecosistem de afaceri la nivel național, prin care să dezvolte economiile și comunitățile locale cu ajutorul tehnologiei și digitalizării. În mod curent, peste 3400 de organizații fac parte din această rețea de business, care are o prezență relevantă inclusiv în județele Suceava, Bistrița-Năsăud, Mureș, Harghita, Sibiu, Brașov, Alba, Hunedoara, Caraș-Severin și Mehedinți, traversate de asemenea de Via Transilvanica.

Despre NOD

Network One Distribution, companie cu acționariat 100% românesc și cifră de afaceri de peste 417 milioane Euro în 2023,  este cel mai mare distribuitor de tehnologie din România, cu o experiență de 22 ani pe piața de distribuție, o echipă formată din peste 430 de profesioniști, o rețea națională de parteneri specializați și peste 180 de branduri în portofoliu.

Misiunea NOD, prin ecosistemul său de parteneri, este de a contribui la dezvoltarea societății și a economiei locale, punând la dispoziția mediului de business public și privat un portofoliu complet de soluții, know-how și competențe pentru o gestionare integrată a proceselor de modernizare prin tehnologie.

Despre Asociația Tășuleasa Social

Înființată în 2000, Asociația Tășuleasa Social desfășoară proiecte de voluntariat, educaționale, de mediu, sportive și socio-culturale, axate pe schimbarea mentalității tinerilor. De-a lungul celor 24 de ani de activitate, aceasta a implicat peste 100.000 de voluntari în proiectele sale.

În prezent, cel mai important este Via Transilvanica: primul traseu de lungă distanță din Romania. Acesta se întinde pe aproximativ 1.400 km de la Putna la Drobeta-Turnu Severin și străbate șapte zone istorice care evidențiază diversitatea etnică, culturală și naturală a României.

Previous post iSTYLE dezvăluie designul remarcabil și performanța tehnologică superioară a modelelor iPhone 16
Next post Podcasturile și cărțile de dezvoltare personală sunt preferate de români în detrimentul mersului la psiholog